Nytt och Fräscht

Har nu spenderat några dagar hemma i Jönnet. Tränat och ja, jag har kollat mellandagsrean också...Men ärligt talat så fanns det inte mycket av intresse. Mest gammalt skräp sen förra årets rea kändes det som. Urgamla trasor som då inte gick att sälja och som de hänger fram nu och försöker prångla ut på folk. Men ikke, mig kan de då inte lura! Nej, det va inte många plagg som inhandlades och det lilla som inhandlades var träningskläder. Är ju aldrig fel att få lite nya fräscha plagg att svettas i ;) Ibland är rean överskattad, det är sådan hysteri innan och man ska fynda hit och dit, och visst händer det att man tjänar på rean, men snälla, cool down lite tack. Man behöver ju inte rycka och slita och springa från affär till affär för att hinna först. Galenskap. Men som sagt ibland händer det att man fyndar ordentligt, eller också blir man besviken på att plagget man köpte för två veckor sedan nu finns på rea...för halva priset. DET är lite surt, men men, det var ju inget man visste då.

Förutom mellandagsrean har jag spenderat stor del av tiden på gymmet. Och säger en sak; Bodypump 76 - träningsvärk jo jag tackar ja! Trackslistan är grym och movsen är om än ännu grymmare! Här ett litet smakprov!




Ren och skär smärta men samtidigt ren och skär glädje, jag lovar er!

Nu bär det av utåt skogarna igen, nyårsafton spenderas i lilla Vetlanda tillsammans med mina fina!

Ciao!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0