Hockeybrud?

HEJ VADMUSKLER! Idag känns dem kan jag säga, att gå upp och ner i trappor undviker jag om jag bara kan....Men jag som längtar efter träningsvärk klagar inte, snarare njuter :) Så vill ni ha lite go värk i vaderna är alltså Body Attack något för er ;)

På dagens special-idrotts-bytar-dag valde jag att prova på lite hockey. Resultatet och slutsatsen jag kom fram till var att det inte blir någon hockeyspelare av mig. Tillbringade cirka 1,5 timme ute på isen och sattes på prövning i alla olika sorters övningar! Och dessa gick inte vidare bra, men kul var det i alla fall. Så därför kan jag nu pusta ut och känna att jag hamnat väldigt rätt på fitnessen, det är liksom där jag hör hemma och trivs som allra bäst. Skridskorna, dem packar jag ihop och trycker in långt i garderoben igen, och där får de ligga tills....ja tills nästa gång jag behöver dem helt enkelt :P

                
          Skippar nog en karriär som hockeyspelare...


Kvällen tillbringades på stan en sväng, fixa finliret med de sista klapparna. Snart jul och jullov! Wiihoo :)

Shoppa klappar lugnt nu de sista dagarna mina vänner!
/Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0