Raggningsrepliker

En måndagsmorgon är man inte alltid på topp. Och definitivt inte alltid så sugen på att kicka igång hjärnan med engelska. Men något som gör den fruktade måndagsmorgonen bra mycket bättre och lättare är mina finfina vänner av den allra finaste kavalitén som får mig att skratta. Idag letade vi raggningsrepliker...

Tja biffen, varför står du här och steker?

Om dina ögon vore till salu så skulle jag lägga in ett bud.

Du har stulit mitt hjärta och jag kommer inte kräva det tillbaka på länge.

Tjenare degen, står du här och jäser?

Jag  önskar att jag var så skelögd så jag kunde se dig två gånger.

Jag tror jag precis fick diabetes, du är så söt!

Vilken fruktansvärd tröja, ta av dig den genast!

Gullet kan du flytta lite på dig, min glass håller på att smälta.

Du är som luft, omöjlig att leva utan!

Himeln måste vara tom ikväll med tanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.

Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?

Gjorde det ont? När du föll från himmeln menar jag?

Om skönhet mäts i tid skulle du vara en evighet.

            

Haha! Vissa bättre en andra. Kanske ska prova någon nästa gång? ...Eller också inte? :)



Kommentarer
Jeeennnnu

haha, lägg in en stöt med en av dom nästa gång emelie ;) <3

2010-12-06 @ 20:23:45
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Jeeennnnu

kommer funka super!

2010-12-06 @ 20:23:55
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0