Knep och Knåp

Jag sitter just nu och  fixar och trixar med min nästkommande cykelklass. Letar musik, räknar BPM, gör om och räknar om det till RPM och känner efter om det skulle passa i cykelsalen...Phu, detta är inte lätt vill jag lova! Musiken består i stort sätt bara av intensiva låtar så det finns risk för ett högintensivt pass. Tror bestämt att jag får ta och sålla lite bland låtarna och plocka ut godbitarna och sedan mixa det med lite lugnare låtar för att inte skrämma bort mina deltagare totalt?! Men känner att detta nog kan bli bra tillslut. Hoppas på det i alla fall.

Skulle ni ha musiktips så får ni gärna tipsa! :)



Hoppas vi ses på första klassen nästa år så får du se hur resultatet blev :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0