Jullov!

Jullovsdags! Ännu en termin avklarad, och detta var den jobbigaste hösten hittills. Matten som strulat jättemycket, mått dåligt längre perioder, kämpigt och motvind mest hela tiden. Men sånt är livet har jag fått lära mig. Upp och nedförsbackar, bra och dåligt, orättvist och ibland rena helvetet. Allt har förstås inte varit hemskt, har haft många fina stunder också. Fina minnen med vänner och klassen, Lillebror har verklgen förändrats under höstens gång och blivit ett! Och sportlife, ja, människorna där har många gånger räddat mig, fått mig att må bra och känna mig glad igen :)

Så idag var det alltså dags för julavslutning. Men innan dess hade vi nationella prov i matten, och det behöver vi inte tala om, glöm, glöm, glöm...


Lillebror, underbara klassen! Sköna minnen med sköna människor. LOVE ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0