Juletid

Jahopp, då var julen över för denna gången. Går alldeles för fort. Man längtar så mycket innan och sjåsar upp sig och sedan när julen väl är där så går den lika snabbt över. Julstämningen var inte på topp i år heller, känner liksom ingenting. Inte för att jag går och gråter över det, för jag hade det jättemysigt i alla fall. Är så glad över att få komma hem och träffa finfina systrar och att man känner sig hel för en stund. Julen handlar inte om att man ska pynta huset det finaste man kan, hitta den perfekta granen, ha det bästa julbordet och ha ett överflöd av presenter. Nej, för mig betyder det så mycket mer att få träffa människor jag älskar och få spendera tid tillsammans med dem.




Jag hoppas att alla ni där ute också hade en mysig och trevlig jul! God fortsättning!
/Emelie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0